Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde

Generaal Spoorlaan 62 2285 CH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk op 5 februari 2021 Geverifieerd

Het meest tevreden ben ik over de algehele behandeling. Ik word met veel aandacht verzorgd door de medewerkers. Laatst was ik gevallen uit bed en nadat ik de alarmknop had ingedrukt kwamen gelijk twee medewerkers om mij te helpen. Zelfs midden in de nacht waren ze er direct en hebben ze me zo goed mogelijk verzorgd. Daarnaast ben ik ook erg tevreden over de voorzieningen in het gebouw en de omgeving.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk

Bedankt voor de mooie woorden in uw toelichting. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons te waarderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.