Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde

Generaal Spoorlaan 62 2285 CH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk op 5 februari 2021 Geverifieerd

Ik vind de sfeer onderling erg fijn op deze locatie. De collega's kunnen het onderling goed vinden met elkaar. De persoonlijke verzorging is over het algemeen wel goed, maar soms zijn ze wel wat laat met de persoonlijke verzorging. Ik vind het wel fijn dat ze dan zoeken naar mogelijkheden om iemand anders langs te sturen. Ik vind over het algemeen het maken van afspraken wat minder, soms geven ze wel de verkeerde tijden door. Ik vind dit wel vervelend, omdat ik dan ineens moet haasten. Ik vind de omgeving fijn, het is lekker groen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk

Hartelijk dank voor uw waardering. De punten die u noemt, nemen wij mee in onze interne besprekingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.