Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde

Generaal Spoorlaan 62 2285 CH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk op 24 juli 2017

Mijn moeder is hier 4 weken geleden opgenomen . Na een val is zij rolstoel afhankelijk geworden. Bij het intakegesprek zijn er afspraken gemaakt. Deze worden niet nagekomen. Als mijn moeder op de alarmknop drukt omdat ze bv naar het toilet moet wordt er niet op gereageerd....na 15 min probeert ze het zelf maar kan 1 been niet gebruiken....dan gebeurt er wel eens dat haar luierbroekje nat is en daar krijgt ze nog voor op haar kop! In de nacht een groter drama afspraak was met de nachtverpleging 3x langskomen wanneer nodig op de postoel...dit gebeurd gewoon niet...dus bed nat..wordt niet verschoond! Dan mag mijn moeder van 92 in haar natte bed proberen te slapen! Ik vind dit werkelijk schandalig.Vanavond even met mijn moeder gebeld...vanmorgen een verpleegster gezien om haar te wassen en helpen aankleden....voor de rest van de dag heeft ze niemand gezien en op haar alarm wordt niet gereageerd!Hele slechte zaak!Mijn waardering zou eigenlijk een 0 moeten zijn!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk

Omdat wij op ZorgkaartNederland niet kunnen zien wie u bent, willen wij u vragen contact met ons op te nemen via redactie@florence.nl. Stuurt u ons uw contactgegevens, dan neemt de juiste persoon binnen Florence contact met u op om een en ander te bespreken. Wij horen graag van u, want wij willen graag dat de zorg voor uw moeder naar wens verloopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.