Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde

Generaal Spoorlaan 62 2285 CH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk op 24 oktober 2016

Werkelijk alles gaat hier fout mede omdat de communicatie beneden alle peil is. Patienten worden regelmatig vergeten, belangrijke informatie wordt niet doorgegeven of niet gelezen, het alarmbelsysteem is om de haverklap kapot. Er wordt hier gewerkt met zelfsturende teams maar dat werkt niet wanneer medewerkers geen verantwoordelijk voelen en niet begrijpen wat zorg is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk

Florence heeft uw waardering gelezen en betreurt het hoe uw de zorg en communicatie ervaart. Wij zouden graag met u in contact willen komen om uw ervaringen te bespreken. Zou u uw contactgegevens naar ons kunnen e-mailen: redactie@florence.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.