Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht

Zonnebloemstraat 383 2565 RW Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht - Den Haag op 22 maart 2018

Ziekte van Alzheimer

Familienet wordt bij intake geadviseerd, we vullen het maar na enkele pogingen wordt het niet meer gebruikt. Er wordt niet helder gecommuniceerd. EVV'er verdwijnt plotseling en wordt vervangen door iemand zonder introductie/aankondiging. De hygiëne is ver te zoeken, vieze stoelen, stinkende gangen. Heel veel wisselend personeel. Men kan niet tegen feedback. Personeel klaagt over elkaar/moppert en vraagt begrip en empathie van de mantelzorger. Afspraken / plannen / ideeën waar op mantelzorg avonden om wordt gevraagd, krijgen geen navolging. Veel praten, weinig actie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht - Den Haag

Wij zouden de punten die u noemt, graag verder willen bespreken. Kunt u uw contactgegevens naar ons e-mailen via redactie@florence.nl? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.