Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht

Zonnebloemstraat 383 2565 RW Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht - Den Haag op 9 mei 2019

Mijn oma heeft op de PG afdeling gewoond en is inmiddels overleden. Er is veel verloop van personeel.het huis is vies en rommelig. Veel onrust onder personeel, zitten veel met mobiel en weinig met de mensen in de weer. Sommige spraken niet eens Nederlands. Veel lof voor de mensen in het restaurant. Ze zijn vriendelijk en doen zo hun best. We hebben als familie geprobeerd onze ervaringen te bespreken maar dit is niet gelukt. Tot 2x toe een telnr achter gelaten maar niets meer gehoord.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht - Den Haag

Geachte heer, mevrouw, wij zouden graag met u in contact willen komen om uw waardering en uw ervaring te bespreken. Omdat wij op ZorgkaartNederland niet kunnen zien wie u bent, willen wij u vragen uw contactgegevens te mailen naar redactie@florence.nl. Wij nemen dan contact met u op. Bij voorbaat dank. Vriendelijke groeten, Florence

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.