Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht - Den Haag op 8 september 2017

8.7

Mijn tante heeft op de afdeling somatiek gewoond. Al kwam ik niet veel op bezoek, ik had het gevoel dat zij thuis was. Mijn tante had haar eigen appartement, er werd gebeld als het appartement werd betreden. Op alarmeringen werd direct gereageerd al was het een spreek-luisterverbinding, mijn tante wist waar ze dan aan toe was. De bejegening was zeer respectvol en men had altijd een luisterend oor. Eigenlijk was er niets te veel voor de verzorgenden. Ze deden er alles aan om mijn tante een aangenaam verblijf te geven. Alle lof voor de zorg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht - Den Haag

Namens al onze medewerkers heel hartelijk dank voor uw waardering! Prachtig cijfer. Fijn te horen dat uw tante fijn bij ons gewoond heeft. Dank u wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Uitzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.