Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum

uit 36 waarderingen

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum - Den Haag op 30 oktober 2020 Geverifieerd

Er wordt niet altijd snel gereageerd door de medewerkers als ik bel. Er wordt niet goed schoongemaakt, de kamer en vooral mijn wc niet. Jammer dat er geen fruit gegeven wordt, dat moet je in het winkeltje kopen. Afspraken maken gaat niet zo goed, soms komen mensen niet terug terwijl we dat wel hadden afgesproken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. De punten die u noemt, nemen wij mee in onze interne besprekingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.