Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum

uit 36 waarderingen

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum - Den Haag op 30 oktober 2020 Geverifieerd

N.v.t.

N.v.t.

Het personeel is heel correct. Als ik iets vraag, doen ze dat. Ik merk dat ze heel hard werken. Soms houdt het personeel wel iets minder rekening met mijn wensen, dan drammen ze een beetje door. Ik ben erg blij met het uitzicht. Mijn kamer is soms wel een beetje koud. Het is wel een beetje ouderwets, maar over het algemeen ben ik tevreden. Soms vergeten ze wel mijn steunkousen aan te doen, dat is wel vervelend.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum - Den Haag

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. De punten die u noemt, nemen wij mee in onze interne besprekingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Wijndaelercentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.