Waardering van Frankelandgroep, locatie Frankeland - Schiedam op 15 juli 2019

• Ziekte van Alzheimer

Sinds 6 maanden woont onze moeder op een PG afdeling in Frankeland. Dit is een gesloten afdeling. Een hele stap komende uit een zelfstandige situatie. Al tijdens de verhuizing werd er door de medewerkers van frankeland heel goed meegedacht in hoe we dit zo goed mogelijk konden laten verlopen. Onze moeder is zich snel thuis gaan voelen en heeft het goed naar haar zin. De verzorging is op hoog niveau en de terugkoppeling verloopt prettig. Ook de gastvrouwen in de woonkamer hebben belangstelling en zijn opmerkzaam op veranderingen in (fysieke en geestelijke) gezondheid. Daarnaast wordt er veel gedaan aan activiteiten, er is veel ruimte voor muziek en dans en excursies. Onze moeder is zelfs met een klein groepje een weekje op vakantie geweest. Ondanks de moeilijke situatie, het blijft altijd lastig als iemand zelf niet goed door heeft hoe ver haar ziekte is gevorderd, wordt er continue gezocht naar mogelijkheden om aan haar wensen te voldoen, zoals bijvoorbeeld buiten wandelen. We zijn al met al heel tevreden over de zorg van Frankeland. Hier kun je een familielid echt met goed fatsoen in een beschermde omgeving laten wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Frankelandgroep, locatie Frankeland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.