Waardering van Frankelandgroep, locatie Harg-Spaland - Schiedam op 13 maart 2019

• Dementie

Onze tante woont inmiddels 9 maanden op de pg-afdeling in Harg Spaland en ik kan niet anders dan een 10 geven voor het personeel en het huis. Het personeel is liefdevol, open en zeer betrokken. Er wordt geluisterd en waar het kan worden maatregelen genomen (onze tante valt bijvoorbeeld vaak - nu is er een sensor geplaatst om haar snel te kunnen helpen als zij valt). Vandaag was de muziektherapeut in de huiskamer en ik heb genoten van het samenspel tussen haar en de bewoners en ik zag een heel blije tante. Wij zijn dankbaar dat onze tante, ondanks een moeilijke laatste levensfase, in Harg Spaland woont.

Bent u of werkt u voor Frankelandgroep, locatie Harg-Spaland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.