Waardering van Frankelandgroep, locatie Harg-Spaland - Schiedam op 1 juni 2016 interview

6.8

We hebben nog niet veel afspraken hoeven maken. De medewerkers vind ik vriendelijk en op een nette manier met mijn moeder en ons omgaan. Bij de balie als je beneden komt, zijn allemaal heel aardige mensen. Ik vind de zorg die mijn moeder krijgt wel goed. Ik krijg niet zo heel veel informatie. Ze bellen me wel als er dingen zijn en luisteren dan ook heel goed naar mij. Ik word serieus genomen. Ik vind het binnen heel erg warm. Er zijn wel per ongeluk dingen van mijn moeder weggegooid, waarvan ze waarschijnlijk dachten dat het een prullenbak was. Hierin zaten dingen van emotionele waarde. Dit vinden wij jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Frankelandgroep, locatie Harg-Spaland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.