Waardering van Frankelandgroep, locatie Vaartland - Vlaardingen op 30 juli 2012

9.5

Onze moeder zit sinds 4 maanden in Vaartland,zij kwam redelijk mobiel binnen en ging onvoorzien héél snel achteruit. De verzorging in zijn totaliteit is geweldig zowel naar mijn moeder toe als naar de familie. De liefde en het geduld waarmee onze moeder behandeld wordt daar zijn we allemaal erg blij mee,tenslotte geef je iets heel dierbaars uit handen . Onze moeder is er nog,hoelang weet je niet,maar wat er ook gebeurt we zullen altijd terugzien op een goede verzorging waar gelukkig ook de nodige humor is en waar zij ondanks dat ze het heel moeilijk vindt, elke dag zegt ze : ze zijn zó lief voor me ! Dus alle leden van Vaartland afdeling 4 Jullie zijn geweldig !!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Frankelandgroep, locatie Vaartland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.