Waardering van Gasthuis Sint Jan de Deo - Millingen aan de Rijn op 25 juni 2019 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik bel dan komt er een zuster, dat is geruststellend om te weten. Ik kan het goed met al het personeel in Sint Jan de Deo vinden. Iedereen is even lief, daar is niets mis mee. Ik ben niet zo een prater en als er iets is, dan neem ik het meestal zoals het is. Ik kan wel met iedereen een gesprek aangaan als ik dat wil of behoefte aan heb. Ook met andere bewoners is er een fijn contact. Ik hoef nooit ergens naar te vragen betreft mijn verzorging, dat loop automatisch goed. Ik word altijd op tijd geholpen. Het poetsen gaat wel altijd vlug, maar ondanks dat, ben ik tevreden over hoe schoon het is. De zusters verzorgen mij liefdevol en op een fijne manier. Mijn woonruimte is wel klein, maar ik red mezelf hier goed. Ik heb alleen de meubels meegenomen die ik nodig heb en die er in passen. Gezondheid is belangrijker dan een groot huis. Het gebouw zelf is opgeknapt en mooi geworden. Niet iedere dag worden er activiteiten aangeboden, maar voor mij is het meer dan voldoende. Ik voel mezelf wel thuis, al vergeet ik natuurlijk nooit hoe ik het vroeger had.

Bent u of werkt u voor Gasthuis Sint Jan de Deo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.