Waardering van Gasthuis Millingen, Het Gasthuis - Millingen aan de Rijn op 25 juni 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben tevreden over hoe ik geholpen word. De verzorging gaat zeer respectvol. Er wordt rekening gehouden met hoe ik graag de verzorging wil hebben. Ik vermaak mezelf prima met allerlei activiteiten die georganiseerd worden. Mijn kamer is gewoon goed. Het luisteren naar mij is ook naar tevredenheid, maar ik heb nooit veel te vertellen. Ook loopt de verzorging en tijdstippen dat ik geholpen moet worden, goed. Het eten is hier erg lekker. Ik hoop nog een poos te mogen genieten van het leven in Sint Jan de Deo. Ik heb verder geen aan- of opmerkingen en ook geen verbeterpunten. Het is goed zoals het is en gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gasthuis Millingen, Het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.