Waardering van Gasthuis Millingen, Het Gasthuis - Millingen aan de Rijn op 25 juni 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb het goed hier. Ik kan niets zeggen dat ik anders zou willen. De verzorging is gewoon goed. Er wordt ook met mijn wensen rekening gehouden, niet dat er alleen gewerkt wordt zoals de medewerkers dat gewend zijn te doen. Iedereen is correct. Als ik iets heb, dan kan ik dat vragen en de medewerkers doen het voor mij. Er is altijd op de dag wel ergens tijd voor een gesprek. In de huiskamer is er altijd iemand aanwezig van de medewerkers voor een kopje koffie of een praatje. Dat is heel gezellig. Afspraken lopen ook prima, daar heb ik geen klagen over. Ik ben maar alleen en de woonruimte is groot zat voor mij. Ik heb ook een eigen badkamer. Mijn bed staat in het hoekje en die valt mij eigenlijk niet meer op. Ik kan goed met de medebewoners opschieten. Vooral in de nacht vind ik het fijn te weten dat ik altijd hulp kan roepen. Iedere dag krijg ik op tijd mijn eten, in tegenstelling tot de laatste periode in mijn oude huis. Ik heb het prima naar de zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gasthuis Millingen, Het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.