Waardering van Gasthuis Sint Jan de Deo - Millingen aan de Rijn op 25 juni 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg best uitgebreide verzorging. Daarin wordt er gehoor gegeven aan mijn wensen en klachten. Er wordt serieus naar mij als mens gekeken, waardoor er soms een behandeling wordt aangepast. Het contact met het personeel is prima, met een enkele uitzondering. Maar dat laatste is volgens mij menselijk. Het contact met medebewoners ervaar ik soms anders dan prima. Er bestaat een afstand in beleefdheid en er wordt veel op iedereen gelet. Dan trek ik mezelf vaker terug op mijn kamer. Dat wordt ook gerespecteerd door de verzorgende. Ik weet bij wie ik terecht kan als ik wil praten of iets heb te zeggen. Het is een persoonlijke keuze met wie ik ga praten, meestal degene waarmee ik het best kan opschieten. Daarom past het leven hier ook goed bij mij. Minder leuk zijn de lawaaierige momenten nu door werkzaamheden. Maar dat gaat vast wel weer over. Deze werkzaamheden komen weer ten goede aan het woongenot. Wat mij opvalt is, dat vooral op de gang, het zeer gehorig is in huis. De sfeer in het gebouw is aardig. Ik heb woonruimte genoeg en in het geval van visite is het improviseren met zitplaatsen maar ik kan altijd met de visite naar de grote zaal. De medewerkers denken met mij mee en begeleiden mij goed. Ik heb op dagen en tijden therapie. Helaas valt dat meestal samen met de activiteiten. Dat vind ik wel spijtig, want ze maken leuke dingen hier. Ik word voorzien van alle maaltijden en dat smaakt heel lekker.

Bent u of werkt u voor Gasthuis Sint Jan de Deo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.