Waardering van Gasthuis Millingen, Het Gasthuis - Millingen aan de Rijn op 25 juni 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg twee keer in de week hulp bij douchen. In de verzorging zit wel verschil, dat hangt af van wie mij komt helpen. Maar ik kan wel aangeven wat ik prettig vind in de manier van de verzorging. Ook mijn medicijnen worden verzorgd. In sommige gevallen vindt de verzorgende dat dingen anders moeten, ook als ik denk dat ik het anders kan. Afspraken worden wel eens vergeten of men komt later dan is afgesproken met bijvoorbeeld mijn medicijnen. Vaak is er dan een spoedgeval tussendoor gekomen, maar soms hoor ik geen reden. Ik heb toch vaak het gevoel dat alles gaat zoals de verzorgende dat wil doen. Terwijl ik toch ook de nodige levenservaring en zelfstandigheid meebreng, wordt daar niet zo goed naar geluisterd. Alles gaat ook haastig en daardoor denk ik dat er dingen vergeten worden. Tussendoor de afspraken, zie ik nooit een verzorgende. Er komt niemand zomaar even vragen hoe het met mij gaat. De verzorgende zijn wel allemaal aardig maar soms een enkeling ook kortaf. Ik heb plek zat om te wonen. Ik heb het best naar mijn zin met de dingen die ik heb en doe en mee bezig kan houden. Als er nu iets met mij gebeurt, dan krijg ik hulp en dat voelt heel veilig. Ik zou Sint Jan de Deo wel aanbevelen aan andere mensen, maar eigenlijk niet zo snel als iemand geestelijk niet meer zo goed zou zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gasthuis Millingen, Het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.