Waardering van Gasthuis Sint Jan de Deo - Millingen aan de Rijn op 25 juni 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik wil hier nooit meer weg, deze instelling is heel goed. Kort gezegd, ik kan met iedereen goed overweg en is er een fijne omgang met elkaar. De medewerkers zijn heel netjes en behulpzaam. Ik ben van de hel in de hemel terecht gekomen. Ik heb een lekker appartement. Maar ik ben ook geregeld beneden in de zaal te vinden. Ik ben graag in beweging en ik doe graag mee aan de aangeboden activiteiten. Ik kan altijd bij iemand van het personeel terecht met een probleem, maar daar heb ik gelukkig ook nog mijn kinderen voor die willen helpen. Maar men neemt wel notie van dingen die ik aandraag. Als het nodig is, dan kan ik voor alles hulp of zorg vragen. Ik probeer wel veel zelf te blijven doen. Ik ben ook zeer content met de manier waarop de zorg gegeven wordt als ik daar wel gebruik van maak. Er wordt nooit iets vergeten door de zusters. Ik heb afgesproken als er wel iets zou zijn, dan bel ik. Maar dat hoeft niet, want de zusters komen vanzelf. De hele dag door wordt er drinken aangeboden of extra fruit of een ijsje als het warm is. Het is een hotel hier, ik ben echt tevreden. Ik heb helemaal geen klachten. Ik ben dankbaar dat ik het zo heb getroffen.

Bent u of werkt u voor Gasthuis Sint Jan de Deo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.