Gasthuis Millingen, Het Gasthuis

Sint Willibrordstraat 1 6566 DD Millingen aan de Rijn
Deze locatie is onderdeel van Gasthuis Millingen

Waardering van Gasthuis Millingen, Het Gasthuis - Millingen aan de Rijn op 9 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik word drie keer per week gedoucht en dat gaat allemaal erg goed. Ze nemen daar wel de tijd voor. Ze helpen me met de medicijnen en de kousen. Daar ben ik ook tevreden over. Vaak moeten we 's avonds wel eens wachten voordat ze ons in bed stoppen, soms wel een een kwartier maar dat valt reuze mee. Wij krijgen genoeg aandacht van de medewerkers maar dat ligt er ook aan hoe je zelf bent. De omgang is prima. Wij zijn echte Millingers en kennen ook alle meisjes, ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar ons. Onze kwaliteit van leven is goed. Wij wonen hier hartstikke fijn en wonen dichtbij de ingang. Het is ruim genoeg met zijn tweeen. Een keer per week maken ze onze kamer schoon. Ik ben erg tevreden over de schoonmaak. Ze gaan verbouwen in dit gebouw dus we wonen hier tijdelijk voordat we naar de nieuwbouw gaan. Er is iedere dag iets te doen hier. We gaan naar de bingo en we gaan muziek luisteren. Er komt een koor zingen. Ook organiseren ze dagjes. We betalen 25 euro per maand voor alle aktiviteiten, inclusief de uitjes. We eten in De Gasterij en het eten is goed van kwaliteit. We hebben een eigen kok.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Gasthuis Millingen, Het Gasthuis - Millingen aan de Rijn

Fijn om te lezen dat u naar alle tevredenheid in het Gasthuis woont. Dank u wel voor deze mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gasthuis Millingen, Het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.