Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Champetter

Citroenberg 2 126 4707 DC Roosendaal
Deze locatie is onderdeel van Groenhuysen
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Champetter - Roosendaal op 3 april 2017 Interview

De verpleging is erg goed, ze houden mij overal van op de hoogte en geven raad. Ik word gestimuleerd mijn leven mooi in te vullen. Als ik vragen of verzoeken heb luisteren ze naar mij en geven antwoord. Er is 1 ding wat wel lastig is dat is de rolstoel van mijn partner, maar ze hebben goed naar ons geluisterd en gaan het oplossen. Ik ga niet snel naar activiteiten, we proberen het beste van te maken, ondanks de gezondheidstoestand van mijn partner. Het appartement vind ik wel goed, maar had wel groter mogen zijn. Met wat er aan voorzieningen is vind ik wel erg goed. Het verschil van een volwaardig huis naar dit appartement is heel groot. We hebben het hier verder wel goed naar onze zin. Andere mensen zou ik deze zorginstelling aanbevelen personeel is aardig en betrokken. De mensen die hier wonen zijn ook prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Champetter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.