Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Champetter

Citroenberg 2 126 4707 DC Roosendaal
Deze locatie is onderdeel van Groenhuysen
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Champetter - Roosendaal op 3 april 2017 Interview

Ik baal dat mijn partner niet zijn eigen dokter mocht houden. Ik ben over de dokter van hem niet echt te spreken. Als er iets is gebeurd en je hebt je verhaal gedaan tegen de verpleegster, daarna hoor je niks meer. Die dokter is niet betrokken bij onze situatie. Verplegers zijn meegaand en helpen bijvoorbeeld om dingen op te lossen, zoals vragen over medicatie. Zij komen hun afspraken prima na. Ze zijn goed voor mij en gaan goed met mij om. Je wordt vrijer in omgang met elkaar, er zijn fijne praatjes zo nu en dan. Ik mis hier een mooi uitzicht, had ook andere gordijnen gewild, maar dat mag niet. Verder heb ik niks aan te merken op de accommodatie, het is goed afgestemd op mensen die iets hebben. We hebben het hier samen naar onze zin. Maar moet er niet aandenken dat mijn partner er niet meer zou zijn. Ik mis de ruimtelijke vrijheid en mis ook de zon. Ik ben een echt buiten mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Champetter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.