Waardering van Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg De Bloemschevaert - Roosendaal op 2 oktober 2018

3.5

Wordt niet de zorgt geleverd die afgesproken, eten bar slecht, veel wisselingen personeel.Dacht dat ik goed zat maar ben blij dat ik er weg ben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg De Bloemschevaert - Roosendaal

Geachte heer/mevrouw,

Ik betreur het zeer dat u een negatieve ervaring heeft over onze zorg- en dienstverlening. Wij nemen dit serieus en gaan het onderzoeken. Graag zou ik met u in contact willen komen om uw ervaringen te bespreken. Ik ben bereikbaar via 06 - 82 28 38 76 of debbie.culligan@groenhuysen.nl. Alvast dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,
Debbie Culligan
Manager De Bloemschevaert

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg De Bloemschevaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.