Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier

Zellebergen 1 4731 NZ Oudenbosch
Deze locatie is onderdeel van Groenhuysen

Waardering van Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier - Oudenbosch op 18 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

De dagelijkse medicijnen toedienen en verzorging gaat goed. Er zijn bepaalde afspraken gemaakt en deze worden niet altijd goed nagekomen. De instelling kan niet goed omgaan met de beperking van mijn schoonzus. De afspraken over wassen en douchen worden niet goed nagekomen vanwege communicatie problemen met mijn schoonzus. De instelling heeft geprobeerd haar te stimuleren mee te doen met activiteiten. Ik vind het goed dat de instelling hier moeite voor doet. De medewerkers zijn zeer begripvol en als er iets met haar is, worden wij meteen hiervan op de hoogte gebracht. De eigen kamer is geweldig. Er is een hele grote huiskamer met alle faciliteiten erin, bijvoorbeeld een aparte logeerkamer en eigen keuken. Ik vind het een hele goede instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.