Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier

Zellebergen 1 4731 NZ Oudenbosch
Deze locatie is onderdeel van Groenhuysen

Waardering van Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier - Oudenbosch op 4 april 2017 Interview

De omgang van de medewerkers is wisselend. Over het algemeen gaat dat goed. Ze leven zich in mijn broer in. De verzorging is over het algemeen goed. De verpleegarts is zorgzaam en besteed aandacht. Er wordt meteen werk van gemaakt als ik iets aangeef en dat vind ik heel goed. Er is een zorgleefplan besproken waarin ik zelf dingen heb aan mogen geven en dat vind ik heel goed. Er wordt heel veel rekening gehouden met bepaalde wensen. Mijn broer deelt niet de kamer met zijn vrouw en dan wordt het programma en de zorg aangepast aan wat er voor ieder op zich nodig is. Daar wordt veel aandacht aan besteed. Er wordt goed naar me geluisterd en er wordt wat mee gedaan. Ik merk aan alles dat er naar gehandeld wordt. Het is een gedateerd gebouw en ze zijn bezig met een belevingstuin. Dat is mooi, want dan kunnen ze wat meer naar buiten. Verder vind ik de voorzieningen nog niet helemaal aangepast op wat er tegenwoordig nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.