Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier

Zellebergen 1 4731 NZ Oudenbosch
Deze locatie is onderdeel van Groenhuysen

Waardering van Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier - Oudenbosch op 7 april 2017 Interview

Het is een mooi, ruimtelijk en open gebouw. Er is veel licht. Het pand ziet er leuk uit. Het pand komt dan niet zo gesloten over. Dat vind ik fijn. De huiskamer ziet er schoon en netjes uit. Dat voelt goed. Mijn moeder wordt elke dag door de medewerkers en vrijwilligers opgehaald, zodat ze meedoet aan de activiteiten. Er worden veel activiteiten aangeboden. Op het moment zelf geniet ze ervan. Dat is mooi om te zien vind ik. De verzorging is goed voor mijn moeder en er wordt elke dag vers gekookt in de huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Het Zellebergenkwartier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.