Waardering van Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Heidestede - St.-Willebrord op 20 juni 2012

4.3

Lopend en dansend binnen gekomen en binnen een jaar overleden in bed. Heup gebroken en mijn oma daar 3 dagen mee laten lopen omdat ze volgens de huisdokter zich aanstelde en boos zou zijn? Mijn oma was dementerend en kon zelf niet aangeven dat ze pijn had en op welke plek! Dit was kerstavond toen wij haar wilde ophalen om te komen eten kwam ze niet mee en zat in een rolstoel. De dokter zei geef maar 3 paracetamollen en kom ik na de kerst wel even kijken!!!! Dus na aandringen naar ziekenhuis gebracht en wat bleek heup gebroken!! Geen revalidatie aangeboden en haar in een te kleine rolstoel laten zitten en daardoor doorligwonden gekregen en is mijn oma haar bed niet meer uitgekomen. Na al Die doorligwonden van sommige een centimeter diep en ondraagelijke pijn in overleg paliatieve sedatie toegepast en na 10 dagen knokken is ze overleden toen wij na 10 dagen waken een half uurtje voor het eerst met zijn allen weg waren om te eten! Mijn oma had ook haar eigen tanden nog en die waren allemaal weggerot omdat ze die in dat jaar ook niet of zeer weinig poetste. En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan. Mensonterend en zeer slecht.Dus is absoluut geen aanrader om je liefhebbende moeder, oma, opa naar toe te brengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Heidestede - St.-Willebrord

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft over de zorg- en dienstverlening van Groenhuysen. Wij nemen de klacht serieus en gaan het onderzoeken. Graag gaan wij daarom met u in gesprek over deze klacht. U kunt met ons contact opnemen

via het e-mailadres info@groenhuysen.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Heidestede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.