Waardering van Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Leonardushof - Wouw op 31 mei 2016

8.3

Kleinschalige instelling die het wel en wee van de bewoners niet uit het oog verliest. Jammer dat er weinig of geen terugkoppeling is aan de familieleden. Ook hebben we geen idee waar we met vragen/opmerkingen terecht kunnen. Het bijhouden van een schrift in het rek aan de deur zou voor beide partijen handig kunnen zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Leonardushof - Wouw

Hartelijk dank voor uw reactie! Bij vragen kunt u altijd terecht bij de zorgcoördinator of collega verzorgenden. Wij betreuren het dat dit voor u niet duidelijk is en zullen hiervoor meer aandacht hebben.

Met vriendelijke groet,

Els Molendijk - manager Leonardushof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Centrum voor Wonen en Zorg Leonardushof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.