Waardering van Groenhuysen, Regionaal Behandelcentrum Wiekendael - Roosendaal op 6 augustus 2012

3.8

Mijn vader is in 2010 opgenomen op afd. Klimroos voor revalidatie na een CVA. Helaas hebben alle leden van ons gezin een slecht gevoel bij zijn verblijf in Wiekendaal. De communicatie en het inlevingsvermogen van de arts en (een deel van) het verplegend personeel zijn daar in onze beleving de grootste oorzaak van. Mede daardoor wellicht is ons ook nooit, in de paar maanden dat hij er zat, écht duidelijk geworden hoe het zorgplan er nou concreet uitzag. Ook hebben wij in onze beleving veel té veel inspanningen moeten leveren om de uitslag te achterhalen van ziekenhuisonderzoeken, die tijdens zijn verblijf in Wiekendaal hebben plaatsgevonden. In Wiekendaal zijn de pijnen waaraan mijn vader leed voor ons gevoel gebagatalliseerd/nauwelijks onderkend, waarna we uiteindelijk in het ziekenhuis moesten vernemen dat deze voortkwamen uit 'n veel ernstigere aandoening, waaraan hij kort daarop is overleden. Hoewel wij met een slecht gevoel terugkijken op de periode waarin we met deze instelling te maken hadden, wil ik benadrukken dat dit puur onze ervaringen zijn. In mijn omgeving zijn nl. ook wel degelijk positievere geluiden te horen over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenhuysen, Regionaal Behandelcentrum Wiekendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.