Waardering van Hanzeheerd, Zorg- en wooncentrum De Bongerd - Hattem op 16 mei 2010

8.8

Dat de mensen enorm hard werken en goed hun best doen om het de bewoners naar de zin te maken ben ik erg blij om. De informatie die onze bewoners krijgen is prima, o.a. over de activiteiten die er te doen zijn, veranderingen die er zijn enz. Bij deze instelling wordt vrij veel georganiseerd voor onze bewoners en het is aan hen de keuze om hieraan mee te doen of niet. Het bewonersgericht werken is heel belangrijk. Het respect naar mensen toe is bij ons groot. Ik vind persoonlijk dat er te weinig tijd is voor bewoners om ze de aandacht te geven die ze soms nodig hebben. Alles moet snel gebeuren. Zowel in de zorg als huishouding. De tijden worden steeds korter die je hebt voor een bewoner of de kamer. De regering zou dit terug moeten draaien en er wat meer geld aan moeten besteden zodat ook mensen op oudere leeftijd nog aandacht en zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Ook deze mensen hebben behoefte aan contact, zeker als ze bijna niet meer van hun kamer af kunnen en niet op een dagverblijf zitten. (zorgverlener)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hanzeheerd, Zorg- en wooncentrum De Bongerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.