Waardering van Hanzeheerd, Zorg- en wooncentrum De Bongerd - Hattem op 15 mei 2010

7.3

Een poosje terug was ik door onbekende oorzaak in het gedeelte terecht gekomen dat een gesloten afdeling is. Gelukkig kwam ik daar een verzorgende tegen die mij er weer uit liet. Ik zou zo niets weten wat beter kan, alleen is het de bedoeling dat je, als je koffie uit de automaat haalt, voor je eigen koffie betaalt. De koffie voor de bewoners is gratis. Het gaat mij niet om het bedrag, dat is ook niet te veel ofzo, maar het komt wel ongastvrij over. Je komt op bezoek, maar moet wel je eigen koffie betalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hanzeheerd, Zorg- en wooncentrum De Bongerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.