Saffier, Nebo

Floris Arntzeniusplein 65 2597 SP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Saffier

Waardering van Saffier, Nebo - Den Haag op 13 december 2018 Interview

De medewerkers doen hun best, maar ze hebben het zo druk dat ze niet alle afspraken kunnen nakomen. Dat komt ook door de inzet van tijdelijke krachten die niet alles weten. De meeste medewerkers vind ik heel betrokken, vooral de vaste medewerkers. Met de uitzendkrachten is de band wat minder sterk. De communicatie vind ik goed. Als er iets gebeurt met mijn moeder, dan bellen ze mij tijdig. Als ik een vraag heb, dan kan ik die makkelijk stellen, bijvoorbeeld een vraag over haar medicatie. Ik vind het een fijn huis, omdat het niet zo groot is. De algemene ruimte is groot genoeg om gezellig bij elkaar te kunnen zitten. Ik vind het jammer dat het restaurant zo vroeg gesloten is. In de avond is er niet veel meer te doen. Mijn moeder heeft een mooie eigen kamer en ook een eigen badkamer. De activiteiten vind ik de laatste tijd wat minder qua kwantiteit. Mijn moeder kan ook niet overal meer aan meedoen. Ik zou het fijn vinden als er wat meer tijd zou zijn voor persoonlijke aandacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Nebo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.