Saffier, Nebo

Floris Arntzeniusplein 65 2597 SP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Saffier

Waardering van Saffier, Nebo - Den Haag op 13 december 2018 Interview

De medewerkers zijn ontzettend welwillend en ik zie dat ze hun best doen. Ik vind wel dat er te weinig medewerkers rondlopen. Ze hebben te weinig tijd om zich echt met de mensen te bemoeien. Het neemt veel tijd in beslag om administratieve taken uit te voeren. De medewerkers houden mijn moeder goed in de gaten. In het begin was mijn moeder verdrietig en ze zien het wel als mijn moeder wat extra aandacht nodig heeft. In de keuken is er iemand die de Nederlandse taal niet goed beheerst. Ze kan geen nuances aanbrengen in hoe ze iets zegt. Ik merk dat. Voor de rest vind ik de onderlinge communicatie wel goed. Ze geven aan elkaar ook aan hoe ze dingen kunnen verbeteren. Wat de accommodatie betreft, heb ik de nodige instellingen gezien. Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel was hier meteen goed. Het voordeel vind ik dat het ruim, licht en dat het op de begane grond is. Op deze manier houden ze de binding met de natuur. Ze zien de bomen en de zon en kunnen de auto's zien rijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saffier, Nebo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.