Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Dijckhuis - Dordrecht op 7 december 2017 interview

7.7

Ik ben er heel erg blij mee dat mijn broer hier terecht is gekomen na een hele zware periode, waarin het heel slecht met hem gesteld was. Als ik kijk naar hoe mijn broer is en wat ik van hem hoor, is de verzorging goed. Hij ziet er altijd netjes uit en er wordt nieuwe kleding met hem gehaald, als dat nodig is. Ik vind het heel netjes dat de medewerkers daar de tijd voor nemen. Ze gaan ook gezamenlijk koken met hem en als hij hulp nodig heeft dan zijn ze er voor hem. Bijvoorbeeld op administratief gebied of met hobby's. Ze zijn ook geïnteresseerd in zijn hobby's. We hebben gesprekken gehad, waarin naar voren komt wat mijn broer fijn vindt en daar wordt in mee gedacht en meegewerkt. In het begin moest hij wel wennen, omdat hij veel op zichzelf was. Maar door deze gesprekken is dat wel goed gekomen. Als ik een verzoek doe om ergens over te praten, dan maken ze daar tijd voor. Als zij vinden dat ik ergens bij betrokken hoor te zijn, dan krijg ik daar ook een uitnodiging voor. Dat vind ik alleen maar goed, een goede samenspraak.

Bent u of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Dijckhuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.