Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 2 januari 2018 interview

6.8

De accommodatie is heel mooi ingericht. Het is ook rond. Mijn schoonmoeder en andere bewoners hebben heel veel vrijheid om te lopen. Voor de familie waren er ook veel faciliteiten aanwezig zoals een restaurant . Het is gelegen op een prachtige locatie aan de rand van de stad. Alleen twee bewoners op één kamer vind ik lastig. Dit is zeker het geval als je bedlegerig wordt. De afspraken over hoe mijn schoonmoeder verzorgd moest worden werden ook niet altijd nagekomen. Niet iedereen had bijvoorbeeld verstand van wondverzorging. Ze hadden ook niet veel verstand van het belang van hygiëne. Op het eind kwam er wel wat deskundiger personeel werken. Ook kwam de zorgmanager door ziekte te vervallen. Hierdoor moesten de verzorgers zichzelf aan gaan sturen. Verder benaderden ze mijn moeder met respect. Als ik een klacht of een vraag had over bijvoorbeeld bepaalde kleding, dan werd dit meegenomen. Ze probeerden hier rekening mee te houden. Ze probeerden ook rekening te houden met bepaalde interesses van mijn schoonmoeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.