Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 23 november 2017 interview

8.3

De kwaliteit van de verzorging vind ik goed. De medewerkers zijn zeer liefdevol. Er wordt een bepaalde zorg gegeven, in het begin niet aan slaat, maar later wel. Er zijn veel overdrachten van dossiers. Dan gaat het wel eens mis met de afspraken. Het gebouw heeft een vriendelijke uitstraling en het is functioneel. Het ligt in een landelijke omgeving. De gangen zijn naar mijn mening iets te donker. De voorzieningen heel goed. Er is een prachtige binnentuin met een volière. Er zijn heel veel vrijwilligers. Mijn moeder heeft een kamer met een andere bewoner. In het begin dacht ik dat dat niet handig was. Toen ze er eenmaal zat viel het mee. Mijn moeder merkt niet veel meer. Mijn broers en ik vinden alle drie dat het goed is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.