Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 22 november 2017 interview

7.2

De zorg voor mijn moeder vind ik goed. Er wordt goed met de situatie van mijn moeder meegedacht. Ik merk dat de medewerkers echt bezorgd om haar zijn. Als er iets niet goed gaat, dan letten ze daar op. Tot op zekere hoogte wordt er rekening met haar gehouden. Het gaat gewoon zoals ik dat zou verwachten. Over het algemeen wordt er goed naar mij geluisterd. Ik heb alleen een keer iets meegemaakt met een activiteit, waar de meeste bewoners naartoe waren. Mijn moeder was niet mee en ik vond het vrij stil op de afdeling. Ik besloot voor mijn moeder op de knop te drukken, maar ik vond het vrij lang duren voordat er een medewerker kwam. Ik had toch verwacht dat er eerder iemand zou komen. Ik vind het een mooi gebouw met een mooie entourage en aankleding. Het ziet er allemaal goed verzorgd uit. Ze hebben hier meerdere gezamenlijke huiskamers en die vind ik echt huiselijk ingericht. Ze hebben een restaurant waar je lekker kan eten. Je kan hier als bezoek een lekkere en niet te dure maaltijd nuttigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.