Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 23 november 2017 interview

7.8

Er is een gezamenlijke woonkamer. Mijn moeder jaagt iedereen de woonkamer uit, want in haar ogen is het haar woonkamer. De verzorgenden proberen op zo'n moment de boel te sussen. Ze hebben echte aandacht voor haar. Mijn moeder is zwaar dementerend. Ze wil hier weg. Als wij op bezoek komen, wil ze met ons mee naar huis. De verpleging komt dan tussen beide en zorgt er voor dat wij rustig naar huis kunnen gaan. Ze bekommeren zich om haar, waardoor ze weer rustig wordt. Samen staan ze ons aan het raam uit te zwaaien. Mijn moeder is van de week een paar keer gevallen. Dat was vrij laat op de avond. Nog dezelfde avond kreeg ik er een mailtje over. We hebben afgesproken dat als er niet iets ernstigs is, ik via de mail erover in kennis wordt gesteld. Is er echter iets ernstigers aan de hand word ik per telefoon op de hoogte gebracht. Deze afspraken worden goed nageleefd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.