Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis

Haaswijkweg-Oost 69 A 3319 GB Dordrecht
078-6220000
Deze locatie is onderdeel van Het Parkhuis

Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 9 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het feit dat ik zo negatief ben, is gerelateerd aan de organisatie. Er zijn veel reorganisaties, veel wisseling van personeel en handen tekort door de bezuinigingen. De medewerkers doen hun best. Het is ook niet meer van deze tijd dat een bewoner de badkamer en toilet moet delen. Iedereen heeft recht op een eigen badkamer en toilet. De zit/slaapkamer is prima en de aankleding ziet er leuk uit. Ik heb veel contact met de zorgcoördinator over de afspraken en er wordt naar mij geluisterd. Er is veel verschil tussen de verpleegkundigen en ik vind dat de bewoners kinds worden behandeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.