Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 23 november 2017 interview

7.2

Het gebouw bevind zich in een prachtige omgeving. Rondom het gebouw hebben ze een beleeftuin aangelegd, waarbij bewoners mooi kunnen wandelen en actief kunnen bezig zijn met bijvoorbeeld toestellen. Ze hebben de inrichting een paar jaar geleden veranderd met mooie kleuren en speciaal licht. Dit vind ik heel vriendelijk en verzorgd aandoen. Ze hebben bijvoorbeeld een babyhoek, een jukeboxhoek en een bioshoek. Er is echt over nagedacht wat er op de bewoners aansluit. Vaak in overleg met mij wordt de zorg besproken, maar ik heb soms een andere mening over wat er aansluit bij mijn man. Dan wordt er een gulden middenweg gebruikt bij wat het beste voor mijn man is. Er is meer ruimte voor het advies van de mantelzorger. Dat bevalt over en weer heel goed. Er is ook een gespreksgroep voor de mantelzorgers van jong dementerende mensen en dat vind ik heel prettig. Daar vind ik steun bij. Er is ook een geestelijke verzorger die een aantal dagen in de week aanwezig is, die kan ik om steun vragen. De medewerkers zijn heel vriendelijk naar mijn man en mij toe. Dit is echt mijn tweede thuis geworden. Ik ben altijd welkom op wat voor een uur van de dag. Wat ik ook heel erg prettig vind, is dat er door koks elke dag vers wordt gekookt. Dat vind ik heel bijzonder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.