Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis

Haaswijkweg-Oost 69 A 3319 GB Dordrecht
078-6220000
Deze locatie is onderdeel van Het Parkhuis

Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 10 november 2017 Interview

Het gebouw is gerenoveerd en ik vind het redelijk modern geworden. Het is wel comfortabel ingericht. Er zijn activiteiten naar behoefte van de bewoners. De communicatie verloopt vooral via het familienet. Daar worden foto's en berichten op gezet. Ik vind het fijn dat ik op de hoogte wordt gehouden. Er zijn veel verschillende medewerkers. Ook de manier waarop ze met mijn moeder en mij omgaan is heel verschillend. Daar kan ik wel door heen kijken. Naar mijn moeder toe zijn ze heel vriendelijk. De tijd voor een goede verzorging ontbreekt hen vaak, daardoor merken ze sommige dingen niet op tijd op. Het kwijt raken van spullen, zoals het gebit of de bril, vind ik op dit moment het grootste probleem. Er is een tekort aan personeel, dat merk je natuurlijk ook aan de verzorging. Dat reken ik ze niet aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.