Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis

078-6220000
Deze locatie is onderdeel van Het Parkhuis

Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 12 juni 2018

Ziekte van Alzheimer

Iedereen op de afdeling doet zijn uiterste best maar er zijn verpleegkundigen/ werknemers die het niet helemaal begrijpen, die niet nadenken.Wij zijn erg blij met een hele goede zorgcoördiator met hart voor haar client maar die is er niet altijd.De groep in de huiskamer vinden wij veel te groot. Een groep van 8 mensen per groep zou mooi zijn maar het is nu het dubbele. Zo ervaart mijn schoonmoeder die er zit het ook. Kleinere groepen is meer aandachtDe activiteitenbegeleidster is er één uit duidenden. Zij onderneemt heel veel met de mensen.Een goed systeem voor het kwijtraken van spullen missen wij ook

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht

Geachte heer, mevrouw, hartelijk dank voor uw duidelijke feedback. Hier kunnen wij veel van leren. Graag nodigen wij u uit om met ons in gesprek te gaan om te kijken hoe wij hier handen en voeten aan kunnen geven. Mag ik contact met u opnemen? Hartelijke groet, Stefanie Hermens

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.