Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 14 november 2017 interview

7.5

Ik vind dat er goede aandacht is voor mijn moeder. Het personeel probeert haar te activeren en ook nog comfort te geven. Mijn moeder krijgt bepaalde taken om zich nuttig te maken. Zo mag ze bijvoorbeeld meehelpen met de afwas. Dat vind ik prettig. Verder vind ik de verzorging heel goed. Ze helpen haar met eten, douchen en aankleden. Ze geven haar de keuze om zelf haar kleren uit te zoeken. Dat vind ik heel fijn. Soms gaan ze ontbijten met iets extra's. Ze maken het echt huiselijk en dat stel ik zeer op prijs. Verder vind ik het gebouw er mooi uit zien. Ik vind het fijn dat mijn moeder met mooi weer door de binnentuin kan wandelen.

Bent u of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.