Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 22 november 2017 interview

7.2

Ik vind dat er te weinig personeel is en dat er te weinig tijd in de bewoners wordt gestoken. Ik vind niet dat er geluisterd wordt naar de wensen van mijn vriendin, dat maakt dat ze zich heel erg onveilig voelt. Er is niet altijd tijd om even een praatje te maken of om extra aandacht te geven. De medewerkers doen wat ze moeten doen en verder niets. Voor mij is er wel alle tijd, er wordt altijd naar mij geluisterd. De kamer van mijn vriendin is klein, maar hij voldoet. Het eten wordt zelf klaargemaakt in de gezamenlijk woonkamer. En twee keer per week wordt er in het restaurant gegeten. Er wordt wel aandacht besteedt aan welke voeding mijn vriendin wil die dag. Er staat een reorganisatie op het programma en daar zie ik erg tegenop, omdat niemand weet wat er gaat gebeuren, alleen dat er behoorlijk bezuinigd gaat worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.