Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 22 november 2017 interview

7.7

Ik waardeer het enorm dat als er activiteiten gedaan worden, mijn moeder daarbij wordt betrokken. Mijn moeder doet niets uit zichzelf, maar de medewerkers doen erg hun best om mijn moeder erbij te halen. Mijn moeder is slechtziend. Ze vindt het gezellig om bijvoorbeeld bij een activiteit zoals schilderen erbij te zitten. Ze nemen mijn moeder ook altijd mee naar muziekoptredens. Mijn moeder doet graag mee met sjoelen. Ik zie dat de medewerkers mijn moeder veel aandacht geven. Ze doen erg hun best. Ik vind het prettig dat mijn moeder iedere dag schone kleding aan krijgt. Ze ziet er altijd netjes verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.