Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 21 november 2017 interview

8.8

Ik zie dat mijn moeder het heel erg naar haar zin heeft in deze accommodatie. Ze krijgt heel veel aandacht en liefde van de medewerkers. De medewerkers zien mijn moeder niet als cliënt maar meer als familie. Dat vind ik fijn. Het is voor ons, als familie, ook heel belangrijk dat mijn moeder het zo fijn heeft in deze instelling. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen en wij kunnen ook altijd bij de medewerkers terecht voor vragen. De medewerkers zijn echt oplossingsgericht. Mijn moeder heeft een eigen kamer die gezellig is ingericht. De gezamenlijke huiskamer is ook gezellig. Ik heb regelmatig contact met de eerste verantwoordelijke van mijn moeder. De accommodatie beschikt over een mooi ingericht restaurant. Er is een gesloten binnentuin waar mijn moeder zelfstandig naar toe kan. Dat vind ik fijn voor haar. Op loopafstand is een klein winkelcentrum. Eigenlijk ben ik heel blij dat mijn moeder hier kan wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.