Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 21 november 2017 interview

8.7

Ik zie dat mijn schoonvader het heel erg naar zijn zin heeft. Sinds hij hier is heeft hij meer aanspraak. Er is een luisterend oor en hij kan een praatje maken. Hij is helemaal opgefleurd. Het eten vindt hij heel erg goed. Degenen die er werken gaan altijd heel goed met hem om. Hij woont op een gesloten afdeling. Er zijn verschillende hoekjes, zoals een leeshoek. Ook zijn er verschillende huiskamers, daar zit hij het liefst. Dan heeft hij contact met de andere bewoners en de verzorgenden. We nemen hem ook wel eens mee naar buiten. Hij heeft een eigen kamer. Hij is daar alleen om te slapen en op zijn accordeon te spelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.