Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis

Haaswijkweg-Oost 69 A 3319 GB Dordrecht
078-6220000
Deze locatie is onderdeel van Het Parkhuis

Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 8 januari 2018 Interview

In de instelling waar mijn schoonmoeder verblijft, vind ik dat er te weinig personeel rondloopt. Als ik op bezoek ben, dan zie ik dat er weinig medewerkers actief met de bewoners bezig zijn. Er is wel een activiteitenbegeleidster en er zijn ook bewegingscoaches. Zij doen wel veel met mijn schoonmoeder. Ze wordt regelmatig mee naar buiten genomen en dat vindt ze fijn. Ik vind dat sommige medewerkers wel wat meer aandacht mogen hebben voor mijn schoonmoeder. Regelmatig raakt ze iets kwijt en dan zeggen de medewerkers naar mijn idee te makkelijk, dat dit nu eenmaal kan gebeuren in een instelling. Ik vind dat ze wel iets meer attent mogen zijn. Verder vind ik dat de woongroepen heel groot zijn. Ze bestaan momenteel uit ongeveer achttien bewoners. Er zijn wel plannen om deze in de toekomst kleiner te maken. Afspraken worden naar mijn mening niet altijd nagekomen. De paar keer dat wij een afspraak maakten om mijn schoonmoeder op te halen, bijvoorbeeld voor een ziekenhuisbezoek, dan stond ze vaak nog niet klaar. Dat vond ik niet fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.