Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 22 november 2017 interview

7.5

Mijn broer zit hier nog niet zo lang en ik ben er niet iedere week. Ik zie wel dat mijn broer is opgeknapt sinds hij hier zit, ook qua uiterlijk. Hij krijgt iedere dag zijn medicijnen. Volgens mij mag hij op zijn gemak wakker worden voordat hij gaat eten. Hij heeft het hier naar zijn zin. Ik vind de omgang met de medewerkers wel goed. Ik heb er nog geen klachten over gehoord van mijn broer. Als er iets met mijn broer aan de hand is, zeggen de verzorgenden dat tegen mij. Ze bellen mij ook als mijn broer verdrietig is. Dat vind ik heel goed. Ik vind de accommodatie best wel mooi. Er zijn verschillende huiskamers waarin mijn broer kan vertoeven. Er zijn kamers om koffie te drinken en om spelletjes in te spelen. Dat vind ik prima daar. Ze hebben mooie tuinen en ik vind de ligging goed. Het ligt in een mooie en rustige wijk, vlakbij de watertoren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.