Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis - Dordrecht op 23 november 2017 interview

8.8

Mijn vragen aan de verzorgenden worden goed behandeld. De verzorgenden gaan prima met mijn moeder om. De verzorging vind ik helemaal goed. Mijn moeder heeft elke dag schone kleding aan. Ze ruikt fris en haar haren zien er netjes uit. Het eten is al helemaal prima. Mijn moeder zit hier met volle tevredenheid. Volgens mij heeft de instelling wel af en toe te kampen met een personeelsgebrek. Dat wil niet zeggen dat dit ten koste gaat van de aandacht, maar ik heb wel het gevoel dat het daardoor weleens wat lastiger gaat. Vooral in de vakantieperiodes. De accommodatie ziet er heel fris uit. Er zijn mooie brede gangen en er is een belevingstuin. De kamers zien er altijd vrolijk uit. De medewerkers hebben het opgefleurd met bloemstukjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Parkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.